Tuba-ege Merhaba anneler bay bay uyku damlasına bugun başlıyorum 5 aylığız artık geceleri uyumak şstıyorum kullananlar zararı var mı
edizsmom Tuba-ege Valla bende aldım ama kararsız kaldım kimisi tavsiye etmiyor zaten uzun uyku veren bir şey değilmis sadece uykuya geçişi kolaylastiriyormus
Irmakprensesinannesi Tuba-ege sakin kullanmayın bebeğinize benzoit denen bir madde var bebeginizi uyuşturucu için uykuya geçişi sağlar bunun postunu paylaşmışlar burda zatn 4-10 yaş arası çocuklar da nrmlde kullaniyr hiç bir doktor önermiyor bu damlayi
Tuba-ege edizsmom evet uykuya gecışı sağlıyor onu biliyorum da yengem kullandı yegenımde hıc zarar görmedi
edizsmom Tuba-ege inanın bende emin değilim insanlar ikiye ayrılmış bu konuda kimisi verin diyor skimisi vermeyin ben bir iki defa kulandim ama düzenli veesim etkisi olmadı pek alışkanlık yapar diyende var