E136Z136 kızlar lütfen bilen varsa yardımcı olabilir mi yeğenimin yüzünde profil yaptım orda bakıp neden olduğunu bilen yada başına gelen varsa yaza bilir misiniz
Seyda2309 E136Z136 biz sma kullaniyorduk bizimde boyleydi yuzumuz sonra mamayi degistirdim birde doktor kortizonlu krem verdi gecti . Anne sutu icmeye basladiysa duzelir . Birde sutunden surun yanaklarina
Mrv34 @E136Z136# E136Z136 aptamil gaz sancısı yapar bize hiç iyi gelmedi Tabii ki bebekten bebeğe değişir Ben şuanda SmA mama kullanıyorum çok memnunum gaz sancısı vs kalmadı ve kesinlikle yan etkisi olmadı tavsiye ederim .
Mrv34 E136Z136 egzama gibi duruyor süt alerjisi olabilir size bir krem önericem çok ama çok iyi geliyor benim kızımın yüzü aylarca geçmedi bu krem sayesinde cildi harika oldu https://imgyukle.com/i/oZNXsj Linke tıklayıp bakabilirsiniz çok geçmiş olsun 🧿🙏
Mrv34 E136Z136 evet satılıyor hatta yoksa eczacı getirttiriyor fiyatı 120 TL ama gerçekten iyi geldi ben Herseyi denedim hatta araştırın coresatin kremi faydalarını göreceksiniz intagram sitesi var oradan bakabilirsiniz .
Mrv34 E136Z136 anne Yediğine içtiğine dikkat etsin çünkü bebeğe sütünden alerji geçebilir bizim de öyle oldu ondan biliyorum suratı kıpkırmızı benek benek oluyordu