AAselinAnnesii ben aldım 7.aydan koydum . Kızım çok seviyor odaları geziyor keşf ediyor bide emeklemeyen bebek için bence muhakkak olmalı, mesela kızım daha emekleyemiyor tüm günü bir yerde oturup kalması daha kötü yürüteçle keşf ediyor. Emekleme alıştırmaları yapıyor şimdi tam emekleyince yürüteçi kaldırcam