Kızlar 2 senedir asla korona olmadık korunmadıkta ama şuan 1 yaşında kızım korona ve teyzem doğum için geldi korona olduğumuz çıktı biz boğaz enfeksiyonu sanıyorduk hastanede öyle dedi doktor ve çocuğum elimde karnımda 1 bebek bu haldeyim şimdi merak ettiğim ben doğum var diye testi salı verdim ama kızım perşembe hasta oldu ben cuma cuma günü yeniden test verirsem negatif çıkar mı merakım bu yönde doğumum bile ertelendi ve teyzemi bilmeden yaktım vicdan azabından gebermek üzereyim 😭😭😭