Merhaba annelerim benim oğlum 2,5 aylık
uykuları çok zor ve sallarken bile ağlıyor
ben de bu sallanma işini bitirmek istiyorum artık fakat detay bilgim yok
yapan bilen varsa anlatsın lütfen
kac günde sonuç aldınız siz ?
salaldur yöntemi başarıya ulaşırsa uyku eğitimine gerek yok demek değil mi ?
Cocul yatağında kendi kendine uyur
bir de şimdi başlasam erken mi olur?
yardımcı olursanız çok sevinirim .