Minikknutellem- Merhaba kaçıncı ayda ek gıdaya geçiyorsunuz? ek gıdaya yeni bu aralar başlayan anneler bebeklerinize neler vermeye başladınız nasıl hazırladınız fikir verirmisiniz ?
Fundaesila Minikknutellem- 5 ay 6 günlüğuz 5ci ayı doldurunca Dr başlayalım dedi ilk havuçla başladık 3 gün tadım yaptık sonra balkabağı bugnde brokoli denedik sabahj sade verdim aksam3 nu karıştırıp sevdi baya
Asya2 Minikknutellem- yoğurt havuç kabak patates bal kapağı brokoli muz elma armut 3 gün kuralı ile tadım yapıyoruz sonra birleştirmeyle devam edeceğiz sebzelere zeytinyağı ekleyip buharda hasliyoruz cay kaşığı tatlı kaşığı çorba kaşığı şeklinde başlayabilirsin yağı haşlandıktan sonra ekliyoruz😂
Irmakprensesinannesi Minikknutellem- 4.5 aylikti tadimluga başladık şuan 6.ayimiza yeni girdik tam anlamıyla başlıyoruz ek gidaya
ezgibidik Minikknutellem- 180 günü doldurunca başladık. Havuç, patates, tatlı patates, bal kabağı, brokoli, yer elması , muz, elma, armut , yoğurt. Şuan bunları tadımladık 3 gün kuralıyla gidiyoruz. Yeniler eklendikçe pürelerini karışık yapıyorum seviyo 😊
mucizem3006 Fundaesila 5. Ayı doldurunca başlayalım demiş neden erken başladınız 6. Aya girdiğinizde başlamanız gerekirdi
Irmakprensesinannesi mucizem3006 bu doktora ve bebeğe bağlı ek gıdaya başlama bize doktorumuz erken başlattı mesela kızım çok meraklı olduğu için gıdalara bir sorun yaşamadık tadimliklara mesela şuan 6.ayligiz
Fundaesila gulenadam valla canım bizim doğduğundan beri hiç gaz sorunumuz olmadı gece uykularida dogdudundan beri çok güzel akşam 11 12de uyur sabah 10 buçuk 11 uyanır arada emmeye uyanır okadar bı sorun yaşamadım ben 2 tanede disimiz var 4 aylıkken çıkardı bugün yarın ustlerde çıkar dedi Dr Masallah hiç sorun yaşamadık umarım sizlerde yaşamazsınız