Kızım 6 aylık oldu bugün. Bebek irmigi ,pirinç unu,yulaf, yulaf unu hepsini tatti. Mesela bal kabaginj 3 gün denedim ise.4.gun pirinç unu pişirip içine bal kabağı koydum. İkinci gün başka bir meyve yada sebze içine koydum pirinç unu bu şekilde hem yeni şeyler tatmış hem tatttigi şeyleri öğün olarak yemeye devam etmiş oldu. Doktorum 6 qylik olduğu gün 3 ana öğün 2 ara öğün şeklinde devam edin demisti. 6 aylık olana kadar 2 ana öğün 1 ara öğün şeklinde yapmistik