Kızlar ev aldık 4 ay önce ödemesini bankadan yaptık kredi çektik evin üzerine satışı aldık 4 aydır tapu bizde içinde oturanı çıkarmaya çalışıyoruz adam çıkmıyor, şimdide tapu iptali yapacağım diyor. Biz parasını ödedik usulsüzlük yok ve ses kayıtları var evden 4 ay sonra çıkacağım diyor ve bize sattığına dair. Bir sonuç alabilir mi ?