Herkese iyi akşamlar. Kızım 4 ay 19 günlük.. Büyüme ataklarıyla ilgili yazılar okuduğumda meşhur bir 16. Hafta atağı olduğunu görmüştüm, 4. aydan ödüm kopmuştu. Her şey iyi gidiyor sanıyordum ki 2 gün öncesine kadar.. Bebeğim gayet neşeli olduğu bir anda katıla katıla ağlamaya başladı 😞 2 gündür de benzerlerinin sonu gelmiyor.. Normal olduğunu ve geçeceğini duymaya ihtiyacım var sanırım.. Sizin bebekleriniz bu süreci nasıl geçirdi ya da geçiriyor?