Nursemom_ Sultan Hastanesinde dr Ali aybar i öneririm çok çok memnunum. Ablam istanbul da aile hekimi kendi grupları var orda benim için sormuş diyarbakir da çocuk dr önerisi diye onu önermişler .kendileri bile çocuklarını ona goturuyorlarmis.inst adresi de varmış burda yazmıştı biri bakabilirsin