Biz yenı olduk 3. Günümüz devlette olduk lokal yaptılar biz yanındaydık uyuştururken acıyor biraz uyuşması için bekletıyorlar 10 dk sonra da doktor sünnet etti 10 dk sürdü hemen hemen ağlıyor ama onun iyiyligi için bitince kucağına alıp eve gıdıyorsun büz zorlanmadık çok şükür oğlum eve geldı ama hıc huzursuz olmadı ilk gün sadece agrı kesici verdim onun dışında vermedim bence yaptır büyümeden