Kızlar selam benim bebeğim 22 günlük şu an bir gece sarılıktan hastanede yattık şu an hala sarılık var gibi bende baya bi panik atak gibi bişey oldum.. Bir ay kontrolü ve sonraki muayene vs durumları için iyi bir doktor arayışına girdim.. araştırmalarıma göre koru çukurambar da süer hoca var eryamanda Yaşar onganlar var birde lokman hekim Sincan da Fahrettin hoca varmış. Sizler kime gidiyorsunuz tavsiye ettiğiniZ, etmediğiniz hastane be doktor var mı ? Fikirleriniz ve deneyimleriniz benim için önemli .. birde 1 ay kontrolünde neler yapılıyor?