gozdekrks mamayı biberonla veriyorsanız o yüzden memeyi istemiyor olabilir,göğsünüzü sıkıp sütünüz olup olmadığını kontrol edin bebek emdikçe,bir de bestlak damla bende baya işe yaramıştı süt arttırmak için🌸 Mamayı da kaşık biberonla vermeye başlayabilirsiniz yada alternatif olarak şırınga ile. Memenize alışması için de mamayı eds yaparak memenizde iken verin insallah alışır bi an önce 🙇🏻♀️