Angel_A Zaten varlığı yokluğu bir gibiydi. Çok kurumsal şirketler dışındaki tüm şirketler maaşın içerisine yediriyordu. İnsanlar da haklarını aramıyordu çoğunlukla. Devlet bile agiyi asgari ücret içerisinde gösterdi en son o derece. Kimse de bişey demedi bu duruma 😀 Demek ki en sonunda kaldırıldı.