Benim bebeğim prematüre doğdu 34 haftalık 2 kilo i yüzden mama artı meme olarak ilerliyoruz. İlk başlarda dediğiniz gibi 15dk bir göğüs 15dk diğer göğüs 30cc mama veriyordum ama çok uzun süre tok kalıyordu uyandiramiyirdum sütüm birikiyordu akıyodu ağrı oluyodu sagmak zorunda kaliyodum o zaman onu da vermek istiyodum sonunda deneye deneye kendi düzenimizi oluşturduk gündüz 7de 9da 10bucuk gibi emziriyorum 11 12 gibi 30cc mama veriyorum saat 17ye kadar emziriyorum sonrasında 19da mama verip gece 12ye kadar yine istediğinde meme veriyorum. Daha sonra sabah 7 ye kadar mama veriyorum ağladığında şuan 22 günlük olduk ve 3 kiloyuz maşallah