Bebeğim 7 ay 17 günlük bir hafta öncesine kadar ek gıdadan sonra bile kendisi emmek isteyen bebeğim gündüzleri pek emmek istemez oldu gündüz saat 6 ya kadar 3 4 kere anca emiyor gece de nerdeyse saat bası kalkıyor emmeye 🤦🏻♀️ Atak mı yoksa meme reddi mi ya da artık büyüyor o kadar sık beslenmek istemiyor mu 🤷♀️ Sizde durumlar ne? Sütüm kesilir diye endişeleniyorum 😣