Mervexxx evet bizde yarın tam 4 aylık olacağız🙏🏻 İlaçlara 1 sene devam edilecek. %de 90 geçiyor dedi doktor. Eğer geçmezse çok üzgünüm anju yoluyla ameliyat oluncakmış. Ameliyattan sonra tekrarlanması imkansızmış. Umarım ameliyata gerek kalmaz. Hepimiz çok çok üzgünüz. Tek duamız biran önce iyileşmesi🙏🏻 Rabbim şifa versin inşallah meleklerimize🙏🏻