Kızlar az önce faturaya bi baktım bakmaz olaydım 905 TL ne demekkkkkk burası fabrika mı ağlıyacam ya wallahi ağlıyacam geçen ay 500 TL geldi bende tasarruf edecem dedim açık lamba bırakmıyorum geçen aya göre şohpeni ve elektrik sobasını az açtım 300 400 beklerken 900 😭😭mama 230 bez 70 süt 15 kızlar hanınlar ne yapalım biz eşim asgarı ücreti bile kazanamıyor günlük ne gelirse bazen hiç günlük para bile kazanamıyor tlfn tamir ediyor eşim alt katımdaki komşuma 100 TL gelmiş diye kadın çok diyor gerçi birazda haklı ayda 1 hafta evinde durur yada durmaz ama dondurucu ve buzdolabı takılı kadının ya ben bu ay dikkat etmeme rağmen az fatura beklerken 900 gelmiş şaka mı allah için bizi resmen sömürüyorlar ben mama fiyatı yüzünden 4 aylıkken başladım ek gıdaya 2 yaşındaki oğlum ise sütten başka bişey bilmez kızlar bu yaşadıklarımız hak mı şimdi buna sebep olanlar hakkım grm helal değil 🥺😢😢