Merhaba sevgili anneler.
Kızım 4 ay 27 günlük, anne karnında dogana kadar makat gelişiydi bundan kaynaklı kalca da ufak bir problem görülmüştü bu aya kadar hep kontrol ediliyordu artık bu ay fark acıldıgı icin kalca cıkıklıgı teshisi kondu ve tedaviye baslandı. Palvik bandajı takıldı dün, kızım tabi cok huzursuz ve mutsuz bu durumdan dolayı. Doktorumuz 3 4 ay takılı kalacak dedi. Böyle bir sorunla karsılasan var mı? Varsa ne kadar süre de iyilesme oldu? İyilesme olmazsa alcı oda olmazsa ameliyat dedi doktorumuz. Bilgisi olan paylasırsa cok sevinirim