İnanın fırın dahi calistirmadim bu ay. Ütü filan da yapmıyorum. kizlarimdan dolayı 6 kez saç düzleştirici calistirdik yarım saatlik. Bir de bebegimin 5 dklik banyosundan dolayı UFO o da toplasan ayda 1 saat olmaz. Haftada iki yada üç kez çamaşır makinesi. Günde iki kez bulaşık makinesi. Öyle ısı üretecek hiç bir makine alet de çalıştırmiyorum. Gelen fatura 405. Komşum geceden sabaha kadar elektrikli soba calistiriyormus ona da gelen 600. Sanki bu işte bir tuhaflık var. Artık bulaşık makinesi çalıştırmayacagim elimde yikayacagim. Bakalım fark edecek mi