Hayır alakası yok :) bebeğiniz 1 aylık olduysa tedirgin olmayın. Benim bebeğim sinirlendiği zaman ne meme ne emzik alan bir bebek (emzik kullanıyor bu arada, sadece sinir anında almıyor) ve çoğunlukla emzikle susturuyorum. Susması bitince emziği çıkarıp mememi verebiliyorum. Doyduğunu anlayınca memeyi ağzından çıkarıp emzik verebiliyorum yine. Avent kullanıyorum ben de :)