Bebegim 7,5 aylik ek gidays gectigimizden beri mama icmek istemiyor emmeside cok az cunku sutum yetersiz en basindan beri meme ,mama gidiyorduk simdi sadece ek gida yemek istiyor emmeside iyice azaldi aptamil kullanuyirdum uykuda anca zorka iciyordu belki tadini sevmiyordur diye guttim bugun bebelac aldim bir yudum icip sanki zehir vrrmisim gibi agladi. Ne yapicam ben ek gidayla ne kadar beslenebilir ki 7,5 aylik bebek🙄🙄🙄