Kızlar selam, her sene muhakkak bağışıklığım düşünce uçuk çıkarırım. Şimdi de dudağımın kenarında hafif kaşıntı fark ettim görünürde bir şey yok ama çıkabilir diye ilaç sürdüm. Sorum şu bebeğimi bugün öpmüştüm, kaşımtıyı fark eder etmez dikkat etmeye başladım el temizliğime ve bebeğimi öpmüyorum yine de geçmiş midir fark edene kadar öpmüştüm. Daha önce başına böyle bir olay gelen var mı ? İnternette çok kötü şeyler yazıyor neye dikkat etmeliyim bebeğim için endişeliyim :(