Arkadaşlar bebeğim bugün 3 aylık oldu 1 haftadır gribim emzirdiğim için doktora gitmek istemedim ama bronşite çevirmiş serum yedim Dr antibiyotik şurup asist verdi hasta olduğumdan beri 20-30 dk emen çocuk 2-3 dk anca emiyo sinirleniyo bırakıyor kafayı yicem idrarıda azaldı bezi dolu dolu olurdu şimdi boş gibi ilaçları 2 gündür kullanıyorum ağır mı geldi çocuğa sürekli uyumak istiyor neden olabilir benzer durum yaşayan oldumu yardımcı olurmusunuz