Merhaba dün 1 aylık aşımızı olduk hemşire biraz huzursuzluğu olabilir demişti ama benim kızım dün geceden beri hiç uyumadı gündüz uyur dedim bugünde uyumadı normalde uyuyan bir bebek ve çok mız mız bugün normal mi böyle olması sizler neler yaşadınız aşı sonrası?