Kızlar yaklaşık 2 hafta önce burda post açmıştım göğüslerim çok sisti ve uçları yara oldu diye sanirim mastit olmuştum ama tabi sadece bir tahmin göğüslerimin şişliğini indirdim ama yaraları bir türlü geciremedim emziremiyorum da belki de bu yüzden meme reddi de yaşıyorum emmiyor bebeğim yaralar için her yolu denedim göğüs kalkanı gümüş kapak kremler kullandım bir dünya açık tuttum hep sürekli yıkadım falan ama geçmiyor ya öyle canım yanıyor ki 2 haftadır tam geçecek gibi oluyor yine başlıyor hemde daha kötü şekilde doktora gitmek istiyorum artık ama hangi bölüme çıkacağımı bilmiyorum bilenler benimle paylaşabilir mı en acilinden çünkü randevu alacağım en yakın zamana dayanamıyorum artık