minikbirsuperisii00 Arkadaşlar 6 aydır beybi turco kullanıyorum çok memnundum bu defa gelen yenilemisler galiba daha yumuşaktı ama parfüm konusu geliyordu siz yeni bezden memnun musunuz
Busetmr Bizde 5 numara kullanıyoruz çok inceltmisler ben hiç memnun kalmadım eskisini gece takardım sabah asla sızdırma kiyfetine geçme olmazdi şimdi her gün üst baş degisiyorum