Merhaba arkadaşlar benimde bebeğim 6 aylık sabahtan beri ateşi 36.37 gidiyordu doktor umca diye bi şurup önerdi sanki hiç fayda etmedi gibi şuan saat 1 ateşi 37.7 napmam lazım sabah fitil attım akşamda attım ama ardından hemen kaka yaptı yaramadı sanırım