Nasıl bi illettir arkadaş ya. 1 buçuk ay oldu geçmedi hatta daha da şiddetleniyor. İki hafta ara ile 3 kere kükürtlü kremi kullandık geçmedi. Kwellada losyonu kullandık geçmedi. Cocuga şurupta veriom. Beyaz sirke ile temizlik yapıom. Hergün yıkıom nevresimleri çamaşırları. Geriye bi iki elbise bırakrım hepsini çöp poşetine koydum kapalı duruyor. Şimdi beyaz sirke su karışımı vucuda kullanmaya başladım çamağacı yağı aldım onuda kullancam. Birde scop forte die bi losyon duydum onuda alıp deneyecegim. Ya varmı önerileriniz kesin çözüm dediğiniz bişey