Merhaba anneler cocugunuza uyku egitimi verdiniz mi? Eger verdiyseniz kaçıncı ayda ve hangi yöntem ile verdiniz işe yaradı mı ben de vermeyi düsünuyorum da fikir olsun istedim neleri mutlaka yap diye önerirsiniz nelere dikkat etmem gerekir? Yardimci olursanız çok sevinirim simdiden tesekkurler