Sim25 ilk kızımda bende 8 aylıkken işe başladım. 7 aylıktı bir bakıcı ancak bulabildik. O zaman kadar da tek başıma baktım. Annem ve kayınvalidem başka şehirdeler. Aynı sizin gibi nasıl bırakıcam napıcsm. Çocuk babasında bile durmuyor başkasıyla nasıl duracak. Bakıcıyı çok yabancılamadı ama kadın uyutamıyorsu kızımı. Ben uyutuyordum. Sonra 1 saat 2 saat onları yanlız bırakıp dışarı çıkıyordum ama kameradan da takip ediyordum. Uyku zamanı benim kız ciyak ciyak ağlıyor bn hemen eve dönüp uyutuyordum. Sonra baktım böyle olmayacak. İki gün uyku saati girmedim eve. Kadın da bir şekilde uyuttu kızımı. Hatta bir süre sonra gündüzleri benden daha kolay uyutmaya başkadı. Gece ben zor uyutuyordum. Çok sevdi teyzesini. Şimdi 3 yaşında kızım. Teyzesini bizden ayırmaz. Bütün gelecek planlarında teyzesi de var. Bebek güvendiğiniz biriyleyse işyerinde siz de rahat ediyorsunuz hem size de bir nefes alma alanı oluyor. Tabiiki kimseye %100 güvenemiyorsunuz ama zamanla daha rahatlıyorsunuz ve gerçekten çalışmak iyi geliyor. Bu arada büyük kızım bana çok yapışık ben evdeyken dibimden ayrılmaz, ama teyzesiyle de çok farklı bi ilişkisi var. Onu hiç kırmıyor, bana yaptığı bağurma çağırmaları ona yapmıyor. Çocuklar çabuk adapte oluyor her duruma. Ensişe etmeyin.