Cennet_annesi Bebelerin Doğum gününü nasıl ayarlıyorsunuz , Ramazana denk geliyor ya o yüzden biz allah izin verirse 27 martta yapıcaz 🤲💜
Melisim01 Cennet_annesi bizim 28 nisan erken yapma şansım olur mu duruma bakacam eşim yurt dışında çalışıyor o ara gelecek gibi hayırlısı 😊
Balarisi_melisEla Cennet_annesi bizimde 27 nisan nasıl yapcam bilmiyorum annem bayramdan sonra yap diyo🤔
Cennet_annesi Balarisi_melisEla benim eşimde öyle dedi istemedim geç yapmak sanki tadı kaçıyor gibi 😌
Balarisi_melisEla Cennet_annesi Evet ama bizim aile baya kalabalik hem iftar hem doğum günü ayni anda kaldıramam valla kararsızım düşünüyorum hala
[silindi] Balarisi_melisEla bende kaldıramam diye düşünüyorum hem iftar hem ikramlik o yüzden 1 nisan diye düşünüyoruz
Cennet_annesi Balarisi_melisEla bende okadarini kaldiramam o yüzden 27 mart pazara denk getirdim , organizasyon tuttum ikramlık hazirlicam Allah’ın izniyle
Cennet_annesi [silindi] benimde pazar gününe denk getirmem gerekiyor hem annem çalışıyor hem eşim 😌 o yüzden 27 mart