Pelineyy kızımı okudum şuan 😩
18 aylık ve asla durmuyor. Dışarda elimi tutmuyor, koşmak istiyor, bebek arabasına oturtamıyorum kıyameti koparıyor, istediği bişeyi yapıyorum sırf yaptım diye o isteğinden vazgeçip ağlamaya başlıyor. Sürekli inatlaşmaya başladı, ne yapsam beğenmiyor, kendi de yapmaya çalışıyor beceremiyor yardımcı oluyorum daha çok sinirleniyor bununla birlikte ağlama krizleri başlıyor. Sürekli mızmız. Sanırım 2 yaş sendromuna erken girdi. Ben bi de 16 haftalık hamileyim 😰
Ne yapacağım, nasıl başa çıkacağım hiçbir fikrim yok 🤷🏻♀️