Nartanem kendimden örnek vermem gerekirse; doğduğu zamandan bu yana akşam 19:00-20:00 den sonra evdeki ışıklar söner odamıza çekiliriz, hafif uyku müziği ve emme rutini. Oyun kesinlikle yok. Uyumasa bile iletişim kurmuyorum. Başını okşama ve gerektiğinde yanına uzanarak pış pış. 1 saat de geçse kendi kendine uykuya dalıyor şuan. 5 aylık olduk ve rutinimizi odaları da ayırarak beşiğinde kendi başına uyumaya bırakarak devam ediyorum. Rutini ve bence müziği bebekler kesinlikle seviyor.