Merhaba öncelikle herkese,
10 aylık oğlum var, ilk zamanlar beşiğinde, sonra anne yanında yatıyordu. Anne yanı küçük gelmeye başladı park yatak aldık. Gündüz uykularında park yatağa alıştı ama gece uykusunda yatırır yatırmaz maks 2 saat uyuyor ama 2 saati asla aşmıyor ki ağlamasın. Ne yaptıysam tekrar yatağında uyumaya alıştırmadım. Sadece yanımızda uzun süreli uyuyor. Yaşından sonra odasına da alıştırmak istiyorum ama gece uykusu yüzünden o kadar yıprandım ki anlatamam. Nasıl geceleri ayrı uzun soluklu uyumaya alıştırdınız allah aşkına? Yöntemlerinizi paylaşabilir misiniz 🙏