Satgiray On sağlık için gireceğim ama boyum 1 61.700 yani 62 değil eczane de ölçturdum mm le skntı olur mu acaba
Satgiray Silifkecilegimmisin bugün mülakat a giren kişilere sordum 05.mm e kadar git esne dioalarmis benim. 03mm
Satgiray asyaveannnesi bilmiyorum parkur hocası dahil mm. Le geçersin dedi ama bilmiyorum nasip hayırlı si olsun inşaallah
Hellolo Satgiray ölçüm yaparlarken dimdik dur hafifçe topuklarını kaldır eşim eğitmen çok az ölçüsü eksiklere başka çare yok umarım elenmezsin bol şans
Satgiray Hellolo ya bilmiyorum genelde 05.mm kadar git esne falan dioalarmis skntı cikarmiolar dediler giren arkadaşlar a ulaştım da inşallah dedikleri gibi olur
asyaveannnesi Satgiray inşallah ümidinizi kırmayayım ama normalde 170 olan boyum mülakatta 1.67 cıktı 🤦🏾♀️
nelmali Satgiray insaflık bir durum değil aslında ölçüm neyse o kriterler net göz sorunum var benim de hatta 0.25le kaçırıyorum o yüzden başvurmuyorum bile boşa para ve zaman kaybı 🤷🏻♀️
Buse97 Satgiray o kadar hevesim vardı ki polislikte . Ortaokulda sinavlari vardı yalvarmama rağmen ailem izin vermedi . Su an lise mezunuyum olmadı . Ama postunuzu görünce çok sevindim inşallah istediginiz yere gelirsiniz ☺️
Satgiray Buse97 üniversite kazanıp kendini deneyebilirsin canım asla hayallerinden vazgecme Rabbim gönlüne göre nasıp eylesin😊
Buse97 Satgiray insallah bir gün 🌸 kaç yaşındasınız acaba üniversite mezunu olunca mi başvurdunuz rica etsem biraz bahseder misiniz