Msl- (Bence) Kilo alımı az diye mamaya başlamayın. sütünüz varsa emzirmeye devam edin. Zaten 2 ay kalmış ek gıdaya başlayacak. Kilosu değil sağlığı yerinde olsun. Oğlum 4 aylık en son 7. 800 Dü. Yarın kontrolü var. Sadece mama alıyor. Evet zaten 3700 gr doğdu ama biraz da fos kilosu var. Nedendir bilmem bebeğim kilo aldıkça rahatsız oluyorum. Mama şişirmesi diye bir şey var. Korkuyorum ben de.