kızlar 5 ay 20 gunluk bebegım ek gıdada alıyoruz mama anne sutude ama çişi kokuyo sankı ve sarı gorunuyo bez olarak sleeppy kullanıyoruz gecen arkadasım ıltıhap gbı kokuyor dedı ama ben yedıklerıne bağladım ek gıda aldgı ıcın yanı hep boyleydı sankı o dıyınce dıkkatımı cektı sızce ıltıhapmı olmuş olabılır yada sızın bebeklerınızın ıdrarıda kokuırmu