Bahardda bebeğim 3 ay 23günlük gerçekten yıprandım son 1 aydır gerçekten ama çok çabalıyorum keyfine göre bazen uykulu olursa gün içinde alıyor geceleride alıyor sürkeli sorun yok ama bazen gerçekten çok zor asla almıyor asla çok üzülüyorum kendi hatammı acaba diyorum emziğe alışması biberona alışması az önce yine bir kriz yaşadık mecburen sagdığım sütü verdim bazen o kadar çok aglıyorli süte yetişemeyip mecburen mama veriyorum bilmiyorum nasıl aşacagoz emzirme danışmanı yardımcı olurmu acaba