nrsly Kızlar bebeğimin göbeği düşeli 3 gün oldu ama göbeğinde kötü bir koku bide küçük bir kabuklanma oluştu , sağlık ocağı normal diyor , internette enfeksiyon yazıyor , bu durumu yaşayan var mı 😢
nrsly gkucukkaya terramycin antibiyotik krem verdi sağlık ocağındaki doktor onu sür dedi , bir sorun yok dedi ama koku olması beni çok korkutuyor