Omurbebek canım 1 ay önce venüm ki çalındı forexciler çaldılar, ertesi gün hemen gidip şikayetçi oldum benden çıksın diye. Ama benim özelden çok yazanlar oldu gerizekalı 4.gün tırstı ilk tüm resimlerimi sildi, sonra profildeki bilgileri en sonra adımı kullanıcı adı yapıp hesabı kapattı. Utanmazlar birde beni alsalardı daha önce alırlardı diye yazmış, tüm ekran görüntüleri ve konuşmaları instegrama attım ama cevap dahi vermediler. Şu temsilcilik konusu gerçekten elzem gerekiyor. Adam ulu orta dolandırdığını yazıyor ama şikayet edip kapatacağın bir merci yok, ülke olarak hiçbir şey yapamıyoruz.