3.5 yas hala bezi bırakamadık dun akşam kendi isteğiyle yapti hıc baskı yapmadım
Bugün sabah kendi isteğiyle yapti alkışladık babasıyla öğlen ne olduysa birsen lazimliktan kalktı yapmiycam diye ağlamaya başladı ve kesinlikle tuvaletin kapısından geçmiyor ben ne yapicam üzülüyorum artık yardım edin kızlar 😔