3 aylik iğne vuruldum 1 hafta oldu galiba. Cok cok fazla regl sancısı çekiyorum. Boyle birsey yaşayan oldu mu? Kadin doğuma gittim doktor kontrolünde uzun zaman regl olmayacak gibisin dedi. İğneyi daha vurulmamistim. Gelen kanama dogum sonrası kanaması olur dedi ama bu yasadigim agri tarifsiz. Yumurtaliklarima bıçak saplanmış gibi . Yaşayan varmi ya normalmi bilmiyorum