Kizlar diyetteyim 68 kgdan 63.3 oldum yaklaşık bir aydan fazla surede diyet spor su bitki çayları vs ama bir haftadır kg vermem durdu gram dahi gitmedi ve kendimi aşırı kilo almış şiş hissediyorm sanki 70 kilo gibi bir hatadır su icmeyi bıraktım hem çok soguk hava icesim gelmiyo hem hasta oldm halsizlik vs sporda yapamiyorm acaba ondan mi oldu bugün biraz iyi gibiyim su içmeye basladm