Toprak_ Sena1997 susuz kalmiş. Bide bebegın erkek mi? Benim oglumda da olmustu doktor havalar cok sıcak bebege su ver demisti
CemreKerem Sena1997 her emzirmeden sonra 1 çay kaşığı kaynatılıp soğutulmuş su vermeniz gerekiyor . Susuz kalmış . Doktorlar bunu öneriyor yani .
Toprak_ Sena1997 erkek bebeklerin pipisini sıyırmqk gerekiyormus iç kısmında kireclenme olabiliyormus belki oyle birsey olmusta olabilir. Doktorum bana bu ıkısını söylemisti ama bizimki de susuzluktan olmus