4bucuk aylık bebeğim var mamayı eskisi gibi içmiyo bazı gunler kavanoz maması cici bebe veriyorum ama onlarida istemiyo mamaya gore bi tık daha iyi yiyo yinede uykusuda degisti ama atak dönemiyle mi alakalı yoksa mamayımi degistirmeliyim bilmiyorum ayni sıkıntıyı yasayan oldumu