Zynpcyln hifam18__ benim oğlum aşırı gazliydi 10 aya kadar gazi vardı bebelac similac ve sma kullandım en iyisi yine sma ydi her bebek farklı tabi deneyip gözlemlemek gerekir
Elifiknr hifam18__ doğdugundan beri hipp kullanıyoruz çok memnunum gaz ve tuvalette sıkıntı yaşamadık
cocoblog1 hifam18__ Hipp Combiotic benimde bebeğim inanılmaz gazlı doktorum Combiotic verdi başından beri onu kullanıyorum
alinsmom1 hifam18__ aptamil çok gaz yapmıştı sma’ya geçtim memnun kaldım 1 seneden fazla oldu kullanıyorum