Omurbebek Kızlar sezaryen oldum. İki haftam bittim göbeğim duruyor. Ve çok rahatsız oluyorum nasıl eritebilirim?
Limonlusu Omurbebek daha çok erken. Bol bol emzirin ve su tüketin. Tatlı ve hamur işinden uzak durun kendisi gidecektir. Gitmezse 40 ın çıktıktan sonra eğer zorlanmazsan karın egzersizlerini hafif yapabilirsin
Omurbebek Limonlusu kaynanam sürekli göbeğin neden gitmedi deyip duruyor. Artık eşimde söylemeye başladı. Çok ağrıma gidiyor.