Kızım 17 aylık oldu, geçen ay doktora götürdüğümüz de değerleri çok düşüktü, kan, vitamin, d vitamini , b12 falan, ilaç kullandık, kilo da alamıyordu, neyse dün kontrole götürdüğümüz de 9.700 den 11 10.5 arası olmuştu kilosu, ama bugün sonuçlarda kanında enfeksiyon çıktı, doktoru değerleri yükselmiş ama bu enfeksiyondan mı çölyaktan mı diye şüphelendi. Dün çölyak testi de vermiştik, çölyaktan şüphelenme sebebi kg alamaması ve değerlerinin düşük olmasıydı. Ama hepsi düzelmiş gözükürken enfeksiyon cıktı bu sefer. O yükseltmiş gibi gözüküyor dedi, çölyağa çok yatkınmışız, ama belirtilerini sorduğum da kg almaması, boyunun kısa olması, falan dedi bizde hiçbirisi yok, ben anlamadım bu işten bir şey. 2 hafya sonra sonuçları çıkacak. Tekrar kan falan vericez, çocuğum kan verirken kendisinden geçiyor resmen kusuyor, morarıyor yazık değil mi bu kadar işkenceye. Bu arada sağlık ocağında ki doktorumuza danıştım bu durumu, hiçbir şikayetiniz yok, değerleri düzelirse sorun yok demişti. Var mıdır böyle şüphesi olan ne yapabilirim, enfeksiyon için de ilaç vermedi yok yüksek gözükmüyor kendi kendine geçer bu dedi.