Merhabalar
5 aylık bir bebeğim var ve gecede sayısız defa uyanıyoruz. Gündüz de durumlar farklı değil. Ya beraber uyuyacağız ki buna karşıyım ya da beşiğe bıraktıktan 10 dk sonra uyanacak. Bu aylarda uyku eğitimi veren annelerden deneyimlerini baştan sona paylaşmalarını rica ediyorum. Ayrıc eğitmen olmaksızın kendi kendime yapamayacağım bir şey mi sizce?